Bílina - Po dostavbě mimoúrovňové křižovatky u Komořan na silnici číslo 13 budeme jezdit po čtyřpruhové komunikaci od Chomutova až do Ústí. S výjimkou Bíliny. Ta je nyní nejslabším místem celého důležitého tahu. Řidiči zde zůstávají v dlouhých kolonách. Už roky se pracuje na řešení.
V těchto dnech provádí společnost INSET geotechnický vrt u školní jídelny, jehož účelem je prověření geologického složení podloží pro možnost vybudování tunelu pod městem Bílina. To je totiž jedna z možností, jak vyřešit kritickou dopravní situaci ve městě.
V rámci tohoto průzkumu bylo v různých lokalitách města provedeno celkem pět obdobných vrtů, jejichž hloubka se pohybuje od 30 do 45 metrů. Tři z těchto vrtů, například vrt na travnaté ploše u bývalé Seby, budou nadále monitorovány.
Na dlouhé roky dopředu se ale řidiči musí připravit na to, že se situace proti dnešku nezmění. Aby se po zatížené silnici alespoň lépe jezdilo, začne Ředitelství silnic a dálnic od začátku prázdnin s její opravou. Proběhne rekonstrukce v úseku od Kyselky ke kruhovému objezdu u Lidlu v termínu od 1. července do 5. srpna. Práce spojené s rekonstrukcí bude provádět společnost Ekostavby Louny. Silnice zůstane průjezdná v obou směrech.