REKLAMA
Josef Solnař s oceněním.
Most

Most / Ústecký kraj – Firma Autosalon Most, prodejce vozů Hyundai a Suzuki uspěla v hodnocení spotřebitelů. Ti rozhodli o tom, že si tato mostecká firma zaslouží díky svým službám a přístupu k zákazníkům ocenění. 

Dne 7. října 2024 byly na Krajském úřadě Ústeckého kraje slavnostně vyhlášeny výsledky 24. ročníku ceny „Spokojený zákazník Ústeckého kraje“. Národní cenu českých  spotřebitelů si z rukou hejtmana Ústeckého kraje Jana Schillera převzal Josef Solnař, spolumajitel firmy Autosalon Most

Josef Solnař byl jedním z dvaceti podnikatelů Ústeckého kraje, kteří celkem v devíti kategoriích získali díky spotřebitelům toto ocenění. Vyhlášení a udělení cen proběhlo za osobní účasti a pod záštitou hejtmana Ústeckého kraje Jana Schillera. 

„Této ceny si velmi vážím. Je to takové pohlazení po duši, když vás ocení zákazník, že to děláte správně, že jdete správným směrem. Je to ocenění za naši dlouholetou práci, a jak přistupujeme k zákazníkům. Jsme malá rodinná firma, a snažíme se, aby byli zákazníci u nás spokojení. Snažíme se jim vyhovět a služby přizpůsobit našemu regionu. A samozřejmě také ceny. Auta u nás kupují a naše služby využívají i lidé z jiných regionů Česka. Ti třeba přijíždějí na základě doporučení. Dost klientů se k nám také pravidelně vrací, zejména na servis,“ uvedl Josef Solnař. 

„Zákazníkům může toto ocenění zaručit, že budou s nákupem anebo službou spokojeni. Pro jeho držitele je pak cena známkou toho, že dělají svůj byznys dobře a poctivě. Doufám, že dnešní akce a předané certifikáty o získané ceně v této těžké době povzbudí nejen ty oceněné, ale i ostatní podnikatele v regionu,“ uvedl hejtman Ústeckého kraje Jan Schiller. 

„Jsme moc rádi, že můžeme tímto způsobem veřejnost nejen v Ústeckém kraji, ale i po celém Česku upozornit na podnikatele a firmy, kteří naplňují vysoká očekávání spotřebitelů, a že u nás bude díky nim a jejich práci spokojených zákazníků přibývat,“ uvedl za SČS během slavnostního vyhlášení koordinátor těchto cen Viktor Vodička. 

Udělení Národní ceny českých spotřebitelů Spokojený zákazník totiž vyjadřuje skutečnost, že daný podnikatelský subjekt poskytuje své služby nebo produkty v souladu s vysokým očekáváním spotřebitelů a že v rámci svého oboru naplňuje nejen požadavky dané obecně závaznými právními předpisy a zejména živnostenským zákonem, ale že má při poskytování služeb a uvádění výrobků na trh dostatečně srozumitelně deklarovánu i jejich jakost, že má zaveden odpovídající systém pro řešení stížností a požadavků spotřebitelů a že své služby anebo výrobky poskytuje na nadstandardní úrovni. 

Do hodnocení a konečného výběru oceněných podnikatelů jsou přitom zapojeni nejen spotřebitelé, ale i zástupci místních a podnikatelských samospráv, profesních komor, dozorových orgánů, živnostenských úřadů a další nevládní organizace. Návrhy na přiznání ceny jsou pak podrobeny vždy přezkoumání v hodnotící komisi, která byla v Ústeckém kraji ustavena již v roce 2000 a které předsedá zastupitel Ústeckého kraje pan Radek Černý.  Společně s nově oceněnými podnikateli tak bylo v Ústeckém kraji uděleno již celkem 313 těchto cen Sdružení českých spotřebitelů.

REKLAMA
REKLAMA

Podmínky užití

Texty označené jako (PR) nebo (PI) případně Reklamní sdělení či Sponzorováno jsou placenou inzercí.

Obsah tohoto webu je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu tohoto webu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu vydavatele webu výslovně zakázáno.

Za obsah inzerátů nese odpovědnost jejich zadavatel. Redakce se nemusí s obsahem inzerátů ztotožňovat a nenese žádnou odpovědnost za případné škody, které jejich zveřejněním vzniknou.

Nahoru