Bílina – Stovky a stovky lidí míří do bílinského Lidlu. V prodejně je giga výprodej spotřebního zboží. Například taška plná oblečení vás tam přijde na dvě stovky. Ale musíte překonat obří zástupy lidí.
Z prodejny se stalo velmi rušné tržiště. Lidé stojí ve frontách na parkovišti, přehrabávají se košech se zbožím, stojí u pokladen. Proč to všechno? Prodejna Lidl v Bílině získá během několika málo dní moderní interiér s prvky prodejen nové generace. Bude se přestavovat a bude uzavřená.
Během několikatýdenní přeměny prodejní plochy budou využity prvky nového konceptu, jež zákazníkům přinesou vzdušnější, čitelnější vzhled a příjemnější nakupování a zaměstnancům zjednoduší manipulaci s produkty a práci s údržbou. Prodejní plocha se také zvětší.
Foto
Zákazníci se tak po otevření mohou těšit například na moderní prosklené zádveří, 3D grafické nápisy na stěnách pro lepší orientaci na prodejní ploše, novou pekárnu, dřevěné prvky sjednocené v dekoru světlého dubu, nebo nový systém pro prezentaci spotřebního zboží. Budou zde také instalovány pokladny s velkým odkládacím prostorem a ergonomickým pracovním místem pro zaměstnance. Celý interiér pak sjednotí šedá barva, jež celé prostředí zklidní a umožní tak lépe vyniknout vystavenému zboží a orientačnímu systému v prodejně.
Prodejna bude uzavřena do 26. listopadu.