ORLEN bude i nadále sponzorem týmu Formule 1 Alfa Romeo Racing ORLEN
Foto: Orlen
Sport

ČR - PKN ORLEN zůstává i v sezóně 2022 hlavním sponzorem týmu Alfa Romeo Racing ORLEN, který se účastní nejprestižnějšího závodního seriálu na světě - Formule 1. V týmu zůstane i Robert Kubica, jediný polský jezdec v historii F1.

Jeho týmovými partnery budou v sezóně 2022 Fin Valtteri Bottas a Číňan Čou Kuan-jü, pro něhož se jedná o debut ve F1. Jeho příchod do týmu představuje příležitost k posílení značky ORLEN a podpoře obchodních aktivit společnosti ORLEN China. Partnerství se promítne do hmatatelných obchodních výsledků a posílí celosvětové vnímání značky ORLEN. Robert Kubica zůstane také ambasadorem značky ORLEN v rámci bilaterální spolupráce, která zahrnuje účast člena týmu ORLEN ve vytrvalostních závodech.

Prodeje v zahraničí již představují téměř 60 % tržeb skupiny ORLEN. Strategie skupiny počítá s další expanzí v oblasti maloobchodu, který je aktivně podporován globální sponzorskou politikou. Od prvního vstupu společnosti PKN ORLEN do Formule 1 a partnerství s Robertem Kubicou provozní zisk skupiny v maloobchodním segmentu (EBITDA LIFO) neustále roste. V roce 2019 dosáhl tři miliardy zlotých a v roce 2020 to bylo 3,2 miliardy zlotých.

„Naše skupina má globální působnost, a proto musíme být aktivní ve všech oblastech, i při plánování marketingových a sponzorských iniciativ. Závody Formule 1 vysílá 99 národních televizních stanic a podle údajů společnosti Nielsen je sleduje na 400 milionů diváků. Ekvivalent mediální hodnoty televizních přenosů pro značku ORLEN dosáhl do listopadu 2021 více než 550 milionů zlotých. Proto je pro nás spolupráce s Robertem Kubicou a týmem Alfa Romeo Racing ORLEN strategickou investicí. Jako společnost s mezinárodní působností jsme úspěšně vybudovali společnou marketingovou platformu pro všechny trhy, kde působíme. A tento přístup se nám vyplatil – ve třetím čtvrtletí roku 2021 vykázala skupina ORLEN čistý zisk ve výši 2,9 miliardy zlotých a zvýšila svůj tržní podíl na Slovensku a v České republice,” říká Daniel Obajtek, předseda představenstva skupiny PKN ORLEN.

Díky sponzoringu motoristického sportu dokáže PKN ORLEN oslovit miliony fanoušků po celém světě. V nadcházející sezóně Formule 1 bude značka ORLEN i nadále vidět na bočních částech vozů, zadních a předních křídlech, Halu a zrcátkách. Objeví se také na přední a zadní části závodních kombinéz, na třech místech na přilbách jezdců a na oblečení posádky, transportérech, servisní části a karavanech. Během sezóny 2022 se Robert Kubica zúčastní čtyř tréninků pořádaných před závody nejlepších světových jezdců a předsezónního testování.

„Jsem rád, že společnost ORLEN zůstává partnerem týmu Alfa Romeo Racing ORLEN i v další sezóně. To znamená, že Polsko bude i nadále mít své zastoupení v nejprestižnější motoristické soutěži. Nadcházející ročník bude pro tým velkou výzvou a doufám, že fanouškům Formule 1 přinese mnoho zajímavých momentů,” říká Robert Kubica z ORLEN Teamu.

Spolupráce PKN ORLEN s Robertem Kubicou zahrnuje širokou škálu aktivit. V posledních měsících se jezdec zapojil do kampaně #DobryKierowca, která podporuje zodpovědnou a bezpečnou jízdu. Podporuje i kampaň propagující síť ORLEN Paczka, která zahrnuje 6.000 míst pro předávání a vyzvedávání zásilek, a další projekty. Účinnost kampaně vedené v novém obchodním segmentu zvyšuje mimořádně silná míra spontánní znalosti propojení Roberta Kubici se značkou ORLEN (70 %). Každý šestý respondent v Polsku také udává, že díky sponzoringu Roberta Kubici společností PKN ORLEN navštěvuje čerpací stanice skupiny častěji.

Robert Kubica má za sebou silnou sezónu. Tým ORLEN WRT, s nímž polský jezdec v dubnu debutoval ve vytrvalostních závodech, vyhrál Evropskou sérii Le Mans. Velmi dobré výkony ve Formuli 1 předvedl také ve Velké ceně Nizozemska a Itálie.

REKLAMA

Podmínky užití

Texty označené jako (PR) nebo (PI) případně Reklamní sdělení či Sponzorováno jsou placenou inzercí.

Obsah tohoto webu je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu tohoto webu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu vydavatele webu výslovně zakázáno.

Za obsah inzerátů nese odpovědnost jejich zadavatel. Redakce se nemusí s obsahem inzerátů ztotožňovat a nenese žádnou odpovědnost za případné škody, které jejich zveřejněním vzniknou.

Nahoru