Teplice - Největší teplické obchodní centrum Galerie Teplice, kterým ročně projde zhruba 5 milionu lidí, představilo žhavé novinky letošního podzimu. Návštěvníci centra mohou nově navštívit kavárnu Starbucks, jedinou v Ústeckém kraji, stylovou módní značku Cropp či prodejny Banquet a ProSpánek. Ještě před Vánocemi pak otevře svou provozovnu oblíbený řetězec Bageterie Boulevard. S rozšířením nabídky služeb pro zákazníky počítá obchodní centrum i v příštím roce, kdy zároveň dojde k rozšíření a modernizaci celé jídelní zóny. Mezi nejočekávanější značky, které by měly posílit nabídku v oblasti rychlého občerstvení, pak bude na jaře patřit restaurace McDonald’s.
„Jsme rádi, že se nám nově podařilo navázat spolupráci s unikátními partnery z oblasti módy, vybavení domácnosti či rychlého občerstvení. Právě v oblasti fast foodu nabídneme návštěvníkům historického středu města kombinaci těch nejlepších značek, které jsou na českém trhu a po nichž je ze strany veřejnosti stále větší poptávka. KFC, Burger King, Bageterie Boulevard, Starbucks či McDonald’s jasně vedou v oblibě u lidí různých věkových kategorií, a to nejen z Teplic, ale i celého kraje,“ uvádí manager OC Galerie Teplice Jan Růžička.
Posílení o nové značky přichází v době, kdy teplická Galerie zažívá největší nápor návštěvníků. „V předvánočním období navštíví naše centrum denně až 18 tisíc lidí. Jen pro představu, podobný počet lidí dokáže zaplnit teplický fotbalový stadion,“ dodává Jan Růžička.
Velké změny navíc zanedlouho čekají i jídelní zónu „FOOD ZONE“, která na začátku roku projde kompletní rekonstrukcí. Zákazníci se tak mohou těšit nejen na příjemné moderní prostředí, ale významně se také navýší kapacita. Nové prostory nabídnou až 250 míst k sezení.
Novinkou je pak i zvětšení některých provozoven či přestěhování do nových prostor. Pohodlnější nákupy v nové rozšířené prodejně uvítají například zákazníci módní značky Retro Jeans. Přestěhování se pak v nedávně době dočkala i provozovna TOBACCO DanCzek.