Lužná u Rakovníka - Železniční muzeum v bývalém depu v Lužné u Rakovníka o víkendu zatopí pod kotlem téměř sto let staré parní lokomotivy přezdívané „Všudybylka“. V sobotu i v neděli tak zpestří ukázky z provozu a péče o parní lokomotivu obvyklý program muzea. To je do konce června otevřeno denně od 9:30 do 15 hodin a o víkendech až do 17 hodin.
Návštěvníci si tak budou moci zpestřit zážitek z návštěvy muzea krátkým svezením ve vyhlídkových vozech tažených parní lokomotivou 354.195 "Všudybylka". Od točny v muzeu budou vlaky odjíždět vždy v 11:00, 12:00, 13:00, 14:00 a 15:00 hod. V případě velkého zájmu se jízdy uskuteční ještě v časech 11:30, 12:30, 13:30 a 14:30 hod. Jízdenky na vyhlídkovou jízdu stojí 40 Kč na osobu, jejich prodej bude probíhat přímo ve vlaku.
Železniční muzeum ČD v Lužné u Rakovníka se nachází v bývalém depu v sousedství stejnojmenné železniční stanice v překrásné krajině křivoklátských lesů. Představuje vývoj železniční dopravy od 19. století až po nedávnou minulost. Zblízka si lze prohlédnout desítky parních, motorových i elektrických lokomotiv, úzkorozchodná vozidla a vozidla průmyslových drah, návěstidla a mnoho dalších artefaktů a technických celků železniční techniky. V areálu jsou vystaveny legendy, jako jsou lokomotivy s přezdívkami „Kafemlejnek“, „Všudybylka“, „Kremák“, „Sergej“, „Bardotka“ a mnoho dalších.
O tomto víkendu se veřejnosti představí pod parou lokomotiva 354.195 „Všudybylka“, která byla vyrobená v roce 1925 v lokomotivce Českomoravská-Kolben, později ČKD. Její maximální rychlost je 80 km/h a výkon přibližně 1 100 koní. Lokomotivy této řady se začaly vyrábět ještě před začátkem 1. světové války a jejich výroba ve vylepšené verzi pokračovala až do roku 1941. Díky jejich velkému počtu, u ČSD bylo v provozu více než 220 lokomotiv této řady, patřily k nejpočetnějším v osobní dopravě. Pro svoji nízkou hmotnosti, jen 14 tun na nápravu, našly uplatnění v čele osobních vlaků a lehkých rychlíků na všech tratích bývalého Československa. Pro jejich velké rozšíření po celé zemi se jim proto začalo přezdívat „Všudybylka“. Další méně známou přezdívkou je „Vanovka“, kterou získala díky umístění nádraží na vodu – van – po obou stranách kotle.
Lokomotivy řady 354.1 dojezdily v roce 1978. Mezi posledními byla i dochovaná muzejní lokomotiva, která ukončila svůj pravidelný provoz v Letohradu v létě 1978, tedy po více než 50 letech aktivní služby. Opravena do provozního stavu byla v roce 2004.