Most - Magistrát města Mostu eviduje během omezených úředních hodin zvýšený nápor klientů. S ohledem na stávající epidemiologickou situaci vyzývá občany, aby zvážili osobní návštěvu jednotlivých pracovišť úřadu. Upřednostňujte písemný, telefonický či e-mailový kontakt před osobní návštěvou.
Úřední hodiny jsou pouze v pondělí od 8 do 13 hodin a ve středu od 12 do 17 hodin. Funkční je i nadále objednávkový a rezervační systém pro občany ZDE mimo úřední hodiny. Občané mohou všechny úředníky kontaktovat telefonicky. Kontakty na jednotlivé odbory úřadu jsou ZDE. K dispozici je občanům také spojovatelka na telefonním čísle +476 448 111.
„Znovu občany prosíme, aby si osobní návštěvu úřadu rozmysleli, protože leccos lze vyřídit na dálku. Ideální je před cestou na úřad zkontaktovat pracovníka odboru, na který míříte. U firem lze komunikovat prostřednictvím datové schránky, kterou mají zřízenou. Tato preventivní opatření chrání nejen obyvatele města, ale i zaměstnance úřadu,“ vyzval tajemník Magistrátu města Mostu Petr Krupička.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: V případě nutnosti návštěvy magistrátu prosíme dbejte zvýšené hygieny nejen při vstupu, ale i v celém prostoru úřadu. Používejte roušku či jinou ochranu dýchacích cest. Na vybraných místech při procházení úřadem si lze vydezinfikovat ruce. "Prosíme respektujte dodržování rozestupů. Je nutné zabránit tomu, aby se lidé na chodbách úřadu shlukovali. Stává se, že k nám někteří klienti chodí v celých skupinkách, ale vyřídit agendu jde pouze jeden z nich. Tím dochází k tomu, že je na úřadě velké množství klientů najednou. Vážně uvažujeme o tom, že budeme regulovat maximální počet klientů na úřadě,“ doplňuje tajemník.