Obrnice hledají ředitele technických služeb a vedoucího stěžejních agend obce
Obecní úřad Obrnice. Foto: archiv obce
Most

Obrnice - Obrnice vyhlásily výběrová řízení na obsazení funkce ředitele technických služeb, které jsou příspěvkovou organizací obce, a funkce vedoucího financí, majetku, investic a vnitřní správy. "Oba zaměstnanci, kteří poptávané posty v současné době zastávají, jsou důchodového věku a rozhodli se své působení u nás ukončit," vysvětlil obrnický starosta Stanislav Zaspal.

Technické služby Obrnice zabezpečují zejména čištění, správu, obnovu, opravy a údržbu místních komunikací, údržbu veřejných prostranství, činnosti v odpadovém hospodářství, správu a údržbu veřejného osvětlení nebo správu bytového a dalšího majetku obce.

Příspěvkovou organizaci čeká stěhování do nového zázemí. Areál nechala vybudovat obec, investice si vyžádala 13,047 milionu korun. Většinu nákladů pokryla dotace ministerstva průmyslu a obchodu z programu regenerace podnikatelského využití starých průmyslových zón, takzvaných brownfieldů.

"S nástupem do zaměstnání počítáme v obou případech v říjnu nebo v listopadu letošního roku. Je ale možná i dohoda na jiném termínu," doplnil Stanislav Zaspal.

Více informací případní zájemci najdou na stránkách www.ouobrnice.cz.

REKLAMA

Podmínky užití

Texty označené jako (PR) nebo (PI) případně Reklamní sdělení či Sponzorováno jsou placenou inzercí.

Obsah tohoto webu je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu tohoto webu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu vydavatele webu výslovně zakázáno.

Za obsah inzerátů nese odpovědnost jejich zadavatel. Redakce se nemusí s obsahem inzerátů ztotožňovat a nenese žádnou odpovědnost za případné škody, které jejich zveřejněním vzniknou.

Nahoru