MOST - Po téměř měsíci ostrého provozu se nový výrazný žlutobílý taxík Maxík podrobí bezbariérovým úpravám.
„Snažíme se poskytovat tuto službu co největšímu množství zákazníků, proto dojde k úpravám, které mají za cíl zejména zlepšit nástup seniorů do vozidla,“ řekl ředitel DOPRAVNÍHO PODNIKU měst Mostu a Litvínova, a.s. Daniel Dunovský. Někteří zákazníci Taxíka Maxíka měli totiž z důvodů zhoršené pohyblivosti problémy při nástupu a výstupu.
„Není to ovšem tak, že bychom s těmito úpravami nepočítali dopředu, problémem byly spíše delší objednací lhůty odborné firmy, která úpravu provede,“ doplnil Dunovský s tím, že vozidlo bude odstaveno od 29. ledna přibližně do 5. února 2018. „Naši klienti se ale nemusí obávat, provoz taxíku po dobu úprav zajistíme s náhradním vozidlem, podmínky pro jeho objednání zůstávají v platnosti,“ uvedl Dunovský. Podmínky objednání: Službu je možné objednat nejméně jeden pracovní den předem, objednávky bude provozovatel – DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova, a.s. přijímat na telefonním čísle 778 76 76 76 pouze v pracovní dny od 7 do 15 hodin.
TAXÍK MAXÍK bude k dispozici v pracovních dnech od 7 do 15 hodin. Služba je určena pro seniory nad 70 let nebo pro držitele průkazů ZTP či ZTP/P. Hlavní podmínkou využití služby je trvalé bydliště na území částí města Mostu: v Čepirozích, Mostě, Rudolicích, Souši, Starém Mostě, Velebudicích a Vtelně. Každý zájemce o využití této služby bude muset poskytnout souhlas se zpracováním osobních údajů pro potřeby provozovatele. Cena za službu byla stanovena na 30 korun za každých započatých 30 minut, přičemž délka jedné jízdy je maximálně 30 minut. S přepravovanou osobou může jet i jedna další osoba jako doprovod. I tato osoba zaplatí za službu 30 Kč.
Před objednáním jízdy je dobré si připravit veškeré potřebné informace, rozmyslet si i jiný možný čas přepravy pro případ nedostupnosti požadovaného termínu. Pokud nebude možné již objednanou jízdu využít, bylo by dobré tuto informaci oznámit co nejdříve na dispečink, neboť se tím umožní využití služby dalším cestujícím. Při objednání služby je třeba dispečinku poskytnout následující údaje: jméno a příjmení přepravované osoby, údaj o jejím věku nebo informace o průkazu ZTP či ZTP/P, počet přepravovaných osob, datum, čas a místo nástupu, místo výstupu, požadavek na přepravu invalidního vozíku.