Most – Mostecké házenkářky čeká důležitá sezona. Možná nejdůležitější v historii klubu, říká Rudolf Jung, manažer DHK Baník Most. Černí andělé chtějí u veřejnosti posílit povědomí o svém sportu, zaplnit stadiony a lidi před zápasy více bavit.
„Za deset dvancát let jsme dospěli, dostali jsme se do nejvyšší klubové společnosti. Je to sezona o tom udělat co nejvyšší návštěvnosti, vyprodávat mosteckou halu a chomutovský stadion na evropské poháry. Musíme zvednout povědomí o házené v českých podmínkách,“ říká Rudolf Jung.
Zatímco nejlepší evropské týmy mají rozpočty v milionech eur, mostecký klub počítá s miliony korun. „Má úloha je zvednout rozpočet na nadcházející sezonu,“ dodal manažer. „Opravdu děláme top sport, který je na hodně vysoké úrovni. Chceme přitáhnout pozornost případných nových partnerů,“ sdělil Rudolf Jung.
V nové sezoně, která začíná už sobotním zápasem s KPR Ruch Chorzów, budou mít návštěvníci také více příležitosti k zábavě před utkáním. To samotné začne v 17.30, ale hala se otevře už o hodinu a půl dříve. „Připravujeme předzápasový program, troufnu si říci ojedinělý, co se týká nejenom házené,“ uvádí Barbora Krimová, která se u klubu nově stará o marketing. Vyjmenovává například e-sportovní zónu s hracími konzolemi. Větší show umožní i nové osvětlení a ozvučení haly. Přibudou stánky s občerstvením a soutěže.
Fandové mostecké házené se mohou těšit na sociálních sítích i na více videoobsahu zaměřeného nejenom na sport, ale také zákulisí.
Nově se dají zakoupit vstupenky on-line. E-shop už je v provozu. V předprodeji za 80 Kč, na místě potom za 100 Kč. Permanentka je za 790 Kč.