Carbonia Cup, seriál cestovních a formulových vozů pokračoval dokonce dvojzávodem na moderním okruhu u vesničky Orechová Potoň, na Slovakiaringu. HKC Racing Team z Mostu zde nasadil opět dva monoposty Formule Renault s dvoulitrovým motorem.
Pilot Pavel Machulda v prvním závodě skončil druhý ve třídě D4 a hlavní závod, který se jel na vodě, poté dokonce vyhrál. Matthias Stark zajel pátý v prvním závodě, druhý musel pro technické potíže vzdát.
Slovakiaring je oproti technickému Hungaroringu, kde se jel předešlý podnik, poměrně rychlá trať. Pavel Machulda zde startoval poprvé a od prvních tréninků se tedy s tvarem dráhy seznamoval zcela od začátku. Na dosahovaných časech bylo poznat, jak se kolo od kola zrychloval. Kvalifikace pro první závod se jela ještě na suchu a Pavel zajel druhý nejrychlejší čas ve skupině.
Po startu do závodu se bojovalo o každý centimetr, obloha se zatáhla, foukal nepříjemný nárazový vítr a posléze začalo pršet. Daní z neznalosti trati i horšího obutí byly i jedny hodiny, nicméně pořadatelé závod ukončili předčasně, místo po devíti už po šesti kolech a Pavel byl klasifikován jako druhý.
Druhý měřený trénink se jel na mokré trati a tomu odpovídaly i o půl minuty delší časy na kolo. S drážkovaným obutím ale Machulda zajel nejlepší čas a startoval z pole position. První pozici si předvídavou a taktickou jízdou udržel až do cíle a tak si pro pohár došel na nejvyšší stupeň podia.
Matthias Stark jezdí v barvách HKC už nějaký čas, první kvalifikaci dokončil šestý a závod jako pátý. Druhý měřený trénink na vodě pro něj znamenal sedmý čas, ale pak začala zlobit elektronika vozu a do závodu bohužel vůbec neodstartoval. V celkovém hodnocení je šestý. Machulda, ačkoli jel jen tři závody z dosavadních pěti, zaujímá v tabulce průběžnou třetí příčku.
V Carbonia Cupu se tedy týmu daří, technické problémy bohužel k motorsportu patří. V kalendáři jsou ještě tři podniky a HKC Racing Team má v plánu další posun.