Noční rafinérie. Fotografie zaměstnance Unipetrolu zvítězila v soutěži Czech Industry Challenge
Autorem vítězné fotografie „Noční rafinérie“ je zaměstnanec Unipetrolu Bohuslav Rybín.
Litvínov

Litvínov - Unipetrol se podruhé v řadě umístil na prvním místě v kategorii Průmyslová umělecká fotografie celorepublikové výzvy Czech Industry Challenge, zastřešené Ministerstvem průmyslu a obchodu. Autorem vítězné fotografie „Noční rafinérie“ je zaměstnanec Unipetrolu Bohuslav Rybín.

Současně Unipetrol získal třetí místo v kategorii Podpora odborného vzdělávání dětí a mládeže za naučně-vzdělávací show Báječný den s chemií, kterou vidělo již téměř 5 tisíc dětí. Výzva Czech Industry Challenge (CICH) si klade za cíl zatraktivnění českého průmyslu pro mládež, zajištění jeho dalšího růstu a zviditelnění kvality práce českých pracovníků.

„Úspěch v druhém ročníku výzvy Czech Industry Challenge nás mimořádně těší. O to víc, že autorem vítězné průmyslové fotografie je opět Bohuslav Rybín, technolog výrobního týmu Unipetrolu v Záluží u Litvínova. Areál je rozdělen silnicí mezi Mostem a Litvínovem na dvě části – rafinérskou a petrochemickou, které protínají desítky kilometrů silničních komunikací, železničních tratí, rozvodů a potrubí. Pan Rybín tak dokázal svou fotografií zvěčnit neobyčej-ným způsobem naši výrobu v rafinérii,“ říká Michał Chmiel, personální ředitel skupiny Unipetrol.

Fotografie „Noční rafinérie“ zvítězila v kategorii Průmyslová fotografie, kterou zastřešil jako odborný předseda poroty Jan Pohribný, prezident Asociace profesionálních fotografů. „Snímek vznikl během noční směny při pochůzkách technologiemi. Na fotografii je zachycena část výrobny POX (parciální oxidace). Noční industriální fotografie mají své nezaměnitelné kouzlo a navíc obyčejný civilista tento výjev na vlastní oči neuvidí, možná i proto měla foto-grafie takový úspěch,” doplňuje Bohuslav Rybín, technolog výrobního týmu z Unipetrolu a autor vítězné fotografie.

Její umělecké úpravy provedl Michal Černich z marketingového oddělení. V roce 2021 bude snímek součástí putovní výstavy Czech Industry Photo, kterou nově obohatí také fotografie z výzkumu a vývoje od českých vysokých škol.

Unipetrol si rovněž odnesl za show Báječný den s chemií třetí místo v kategorii Podpora od-borného vzdělávání dětí a mládeže, kde se role předsedy poroty ujal Bohumil Kartous, porad-ce předsedy školského výboru Senátu PČR.

„Projekt Báječný den s chemií organizuje Nadace Unipetrol, jež se věnuje popularizaci che-mie a přírodních věd napříč všemi stupni vzdělávání. Ocenění je i známkou toho, že show dokáže zaujmout a má potenciál oslovit další tisíce žáků a studentů. Během báječného dne děti zjistí, že chemie není nudná, ale zábavná, plná nečekaných překvapení a pokusů. A pře-devším otevírá dveře k budoucímu atraktivnímu uplatnění v životě,“ komentuje ředitelka Na-dace Unipetrol Lucie Pražáková a dodává:

„Letos jsme kvůli hygienickým opatřením ne-mohli pokračovat v tradiční formě Báječného dne s chemií, proto jsme se přesunuli na inter-net a natočili Báječnou hodinu s chemií.“

Czech Industry Challenge je národní iniciativou pro firmy z rozmanitých odvětví průmyslu pro podporu růstu jejich značky, příliv zakázek a talentů. Klade si za cíl zvyšovat atraktivitu českého průmyslu pro nové zaměstnance a zajištění jeho dalšího růstu. Snaží se také popularizovat jednotlivá odvětví a ukazovat kvalitu práce českých pracovníků prostřednictvím partnerů z veřejného sektoru, oborových organizací a odborného školství. Pětičlenné odborné poroty soutěže Czech Industry Challenge jsou složeny z odborníků v oborech fotografie, grafika, HR, marketingová komunikace, PR, psychologie, IT, webový design i animace.

REKLAMA

Podmínky užití

Texty označené jako (PR) nebo (PI) případně Reklamní sdělení či Sponzorováno jsou placenou inzercí.

Obsah tohoto webu je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu tohoto webu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu vydavatele webu výslovně zakázáno.

Za obsah inzerátů nese odpovědnost jejich zadavatel. Redakce se nemusí s obsahem inzerátů ztotožňovat a nenese žádnou odpovědnost za případné škody, které jejich zveřejněním vzniknou.

Nahoru